KSIĘGUJ SAMODZIELNIE!

Korzystaj z platformy online - ograniczaj koszty, usprawnij rozliczenia

Fakturowanie za 0zł

StartUp Asystent
StartUp Asystent

Ściąganie płatności

Inbox

Ułatw sobie obieg dokumentów w firmie i kontakt z księgową.

StartUp Asystent
StartUp Asystent

Koszty

Prowadzenie działalności wiąże się z ponoszeniem odpowiednich kosztów. Większość z nich może pomniejszyć Twój podatek do zapłaty, o ile je dobrze rozliczysz.

Jak to zrobić? Najlepiej korzystając z dobrej księgowości w kompleksowej usłudze StartUp Asystent:

Wybierz opcję odpowiednią do swoich potrzeb!

Planer Płatności

Zyskaj lepszą kontrolę nad finansami swojej firmy. Korzystaj z Planera Płatności i zyskaj szybki dostęp do historii Twoich faktur! Dzięki aplikacji StartUp Asystent dokładniej zaplanujesz wydatki i zapotrzebowanie na gotówkę.

StartUp Asystent

SZUKAM KSIĘGOWEGO!

korzystaj z usług specjalistów - oszczędzaj czas i skup się na prowadzeniu biznesu

StartUp Asystent

Obsługa Księgowa w pakiecie!

Wiemy, jak bardzo absorbujące potrafi być rozwijanie biznesu. Dlatego też niewielu przedsiębiorców decyduje się na samodzielne prowadzenie spraw księgowych.

Powierz nam rozliczenia podatkowe – nasi profesjonalni księgowi przejmą odpowiedzialność za sprawy podatkowo-księgowe Twojej firmy, a Ty zyskasz czas na dodatkowe działania.

Dedykowana księgowa opracuje i wyliczy KPIR, ZUS, VAT oraz zaliczki na podatek dochodowy oraz wyśle deklaracje do odpowiedniego Urzędu Skarbowego oraz ZUS. Dodatkowo – dopilnuje, abyś skorzystał z przysługujących ulg i odliczeń. W razie potrzeby, będzie Cię reprezentować także przed Urzędem Skarbowym.

Pakiet RYCZAŁT

Pakiet dedykowany przedsiębiorcom rozliczającym się w formie ryczałtu ewidencjonowanego z jedną stawką ryczałtu. Zawiera m.in:

159 zł netto / msc

Pakiet zawiera wsparcie profesjonalnego księgowego. Rozliczanie VAT jest dodatkowo płatne.

Pakiet KOMFORT

Pakiet dedykowany dla firm rozliczających się poprzez KPIR. Zawiera m.in:

219 zł netto / msc

Pakiet zawiera wsparcie profesjonalnego księgowego. Rozliczanie VAT jest dodatkowo płatne.

Pakiet VIP

Pakiet dedykowany dla firm, które potrzebują kompleksowej oferty księgowej dla wymagających. Zawiera m.in:

429 zł netto / msc

Pakiet zawiera wsparcie profesjonalnego księgowego i rozliczenie VAT.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Poznaj funkcje aplikacji mobilnej GOksięgowość

Najczęściej zadawane pytania

Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością można założyć na dwa sposoby – drogą tradycyjną lub elektroniczną. Sposób tradycyjny wymaga obecności u notariusza, pozostawia natomiast otwartą drogę do zapisów w umowie spółki – dowolny typ wkładów i wspólników. Najpowszechniejszą i najszybszą metodą jest zaś droga elektroniczna, która poprzez system S24 narzuca określoną umowę spółki i ogranicza możliwości jedynie do wkładów pieniężnych.

Jeśli chcesz możemy przeprowadzić Cię przez ten proces!   

Koszty będą różniły się od siebie w zależności od wielu czynników – chociażby od typu rejestracji spółki drogą tradycyjną lub elektroniczną, jednak szacując wstępnie koszty warto wziąć pod uwagę:

  • koszty sporządzenia / analizy umowy spółki,
  • koszty notarialne,
  • opłaty sądowe,
  • opłaty za publikację w Monitorze Sądowym i Gospodarczym.

Tak. Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością może być założona i prowadzona bez dodatkowych udziałowców i wspólników.

Minimalny kapitał zakładowy wynosi 5 tysięcy złotych. Zakładając spółkę drogą elektroniczną kapitał musi być środkami pieniężnymi, natomiast przy założeniu spółki u notariusza mogą być to inne aktywa wniesione tzw. aportem.

Tak, jak najbardziej wpłacone przez wspólników środki na kapitał zakładowy można wykorzystać na bieżące potrzeby spółki, np. na opłacenie faktur za biuro lub inne usługi oraz towary powiązane z przedmiotem prowadzonej działalności.

Wszyskto już prawie gotowe. Jeszcze tylko kilka punktów: 

  1. Zakładamy z Tobą darmowe konta bankowe dla spółki w mBank.
  2. Wybierasz pakiet i podpisujemy umowę na obsługę księgową spółki. 
  3. W terminie 7 dni od daty rejestracji spółki w KRS wymagana jest rejestracja spółki w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych.
  4. W terminie 14 dni od zawarcia umowy spółki wymagana jest zapłata podatku od czynności cywilnoprawnych. Dodatkowo w urzędzie skarbowym właściwym dla siedziby spółki należy złożyć deklarację PCC-3 i dokonać opłaty tytułem podatku. Do deklaracji nie trzeba załączać żadnych dokumentów. Aktualnie podatek od czynności cywilnoprawnych wynosi 0,5% od wartości kapitału zakładowego. Od tej wartości można odjąć opłatę związaną z rejestracją spółki w KRS, czyli 350 zł.
  5. W terminie 21 dni od daty rejestracji spółki w KRS należy zgłosić dane uzupełniające spółki do urzędu skarbowego na formularzu NIP-8.
  6. Jeśli spółka będzie podatnikiem podatku VAT to należy dodatkowo złożyć zgłoszenie VAT-R przed pierwszą czynnością.

Likwidacja spółki jest procesem złożonym i powinna zostać przeprowadzona przez prawnika oraz osobę odpowiedzialną za prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymaga sporządzenia i złożenia do Krajowego Rejestru Sądowego szeregu dokumentów, a okres likwidacyjny musi trwać minimum 6 miesięcy.

Obowiązek zgłoszenia do VAT uzależniony jest od rodzaju prowadzonej działalności. W przypadku wątpliwości należy skonsultować konieczność rejestracji do podatku VAT z doradcą podatkowym.

CashDirector S.A. 

Al. Jerozolimskie 96, 00-807  Warszawa

Sąd Rejonowy Dla M. St. Warszawy  w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy
• NIP 5222885734 • REGON 141400865 • KRS 0000424600 • wpłacony kapitał zakładowy: 17 251 055 zł

Oddziały

CashDirector S.A. Warszawa Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa CashDirector S.A. Lublin ul. Rusałka 17 20-103 Lublin CashDirector S.A. Toruń ul. Szewska 4/2, 87-100 Toruń

Formularz kontaktowy

Zamów pakiet Księgowość z Żubrem VIP PK!

Wybierz pakiet najlepszy dla Twojej firmy!